Weer geland !?

7 maart 2017 - Gramsbergen, Nederland

We zijn weer thuis........weer geslapen in ons eigen bed.............weer 'gewoon' water gedronken uit de kraan........enz.

Gistermorgen (6 maart) zijn we om 7 uur gaan rijden. Eerst naar Mytilini airport. We vlogen om kwart over 8 naar Athene. Daar aangekomen hadden we een wachttijd van 6 uur, dus tot 3 uur 's middags voor we door zouden vliegen naar Wenen. Tine en Ellen waren samen met ons meegereisd en we hadden besloten de Akropolis te bezoeken....daar hadden we immers tijd genoeg voor. Voordat we de koffers van de band hadden was het half 10 geweest, maar wij op pad.
Iemand had ons aangeraden een taxi te pakken en ons rond te laten rijden langs de 'hoogtepunten' van Athene. Toen we dat gingen vragen aan 1 van de taxichauffeurs, gaf deze aan dat zoiets toch zeker 180 euro zou kosten:(
We zijn dus maar in de metro gestapt. Dit ritje duurde wat langer dan we in konden schatten, waardoor we rond 11 uur dichtbij de Akropolis waren. We hadden nog steeds onze koffers bij ons en dat was niet echt handig, dus we gingen op zoek naar een bagagedepot. Pfffff wat een ellende, want we hebben nog wel even rondgesjouwd met de bagage.

Uiteindelijk hebben we moeten besluiten de Akropolis vanaf een heerlijk terrasje te bekijken, ha ha, maar ook helemaal goed.
De volgende keer trekken we hier gewoon een dag voor uit!

Weer terug op het vliegveld hadden wij nog wel even tijd om rond te sjouwen, maar Tine en Ellen moesten inchecken, want zij vlogen een uur eerder over Zurich.

Wij kwamen aan op vliegveld Wenen, wauw wat een mooi en schoon vliegveld. Na zoveel zooi en armoe om ons heen, was dit wel een verademing. Een schoon toilet, heerlijk:)

Na Wenen volgde Amsterdam en we werden opgehaald door een shuttle die ons naar de auto bracht.

Eerst maar eens even eten, want dat was al veel te lang geleden en toen snel naar huis.
Om 11 uur waren we thuis. Gesloopt, maar dankbaar en blij dat alles zo goed was gegaan. Nog heerlijk met Elise en Gert zitten praten over hun en onze belevenissen en toen naar bed. Het grote verwerken kan beginnen.

We zijn geland, maar moeten nog wel  echt 'landen'.

Iedereen die ons gesteund heeft, op welke manier dan ook, het was geweldig. Hartelijk bedankt!!!!!! We hebben het goed kunnen besteden.

Heel veel dank, namens de bewoners van Kara Tepe en Because we carry.

dikke kus van Hans&Bea

Van reisblog naar fotoboek