wat deden we nog meer??

5 maart 2017

Ja, wat hebben we aan extra dingen gedaan deze week?
Behalve ontbijt verzorgen, uitdelen, veel lopen, nog meer lopen, pffff, hebben we extra taken gedaan.
We hebben alle yogamatten schoongemaakt. Deze worden in de yurt gebruikt door de kindertjes om op te zitten, maar ook door de moeders en vrouwen om yoga op te doen. Geen lekkere combi. We hebben ze  stuk voor stuk schoongemaakt met dettol en na het drogen hebben we ze ingespoten met een beetje, heerlijk ruikende olie.

De hele trailer die BWC samen gebruikt met Movement on te ground is opgeruimd. Alle planken leeg, gesorteerd en uitgezocht. Weggemikt wat niet goed meer was.  Super gedaan Ellen en Tine!!

De barbershop was ook een teamaciviteit. Hier was ongelooflijk veel belangstelling voor. Qassim en Jallal wat een helden zijn jullie. Jullie hebben de jongens en mannen er weer prachtig uit laten zien. Deze activiteit zal zeker een vervolg krijgen de komende tijd.

make-uppen met de meiden, wat een leuke bezigheid. Sommige meiden hadden nog nooit lipgloss gezien. Wat vonden ze het prachtig en gezellig. Zelfs de moeders kwamen een kleurtje uitzoeken en lakken maar:)

Amber heeft de kindertjes poetsles gegeven. Tandenpoetsles wel te verstaan. De gebitten van de kinderen zijn echt slecht. De tandjes zijn bruin en afgebroken. Vreselijk om te zien. We hopen dat de leuke manier waarom Amber dit de kindertjes heeft aangeleerd, blijvend is. De kinderen kregen allemaal een tasje mee met tandpasta, een tandenborstel, een boekje met voorbeelden en een zeepje. Er werd druk meegedaan.

Verder hebben we heel wat gesprekken en gesprekjes gevoerd. Mensen leren kennen en zien in hun kwetsbaarheid. Op een plek waar ze niet willen zijn, maar er toch het beste van maken. Helden zijn het, stuk voor stuk.
Dank voor zoveel liefde, vriendschap, en hugs.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade