vrijdag 3 maart

4 maart 2017

dag allemaal,

wat was het druk. We zijn bezig van 6 uur 's morgens tot 's avonds. Nauwelijks tijd om te bloggen......jammer!!

's morgens natuurlijk weer ontbijt maken.......wat raken we er bedreven in; het gaat steeds sneller.
om 9 uur vertrekken we weer met onze trouwe helpers (bewoners van KT die vrijwilliger zijn voor BWC) om de ontbijtjes uit te delen. Een aantal uit onze wijk zijn naar Moria voor een gesprek of interview en hebben hun ontbijt al vroeg opgehaald of het moet bij de 'buren' worden bezorgd. Zo krijgt iedereen wat hem of haar toekomt.
We spelen weer heerlijk met de kinderen en gaan daarna lunchen.

's middags staat er voor de mannen een knipmiddag op het programma. Dat is al de 2e deze week omdat de 1e te veel gegadigden trok om te kunnen worden geknipt.
Dus nog 2 middagen ingepland. Heerlijk om te zien dat, hoe de omstandigheden ook zijn, het belangrijk is hoe je haar zit:) We hebben in het kamp, heel goede kappers, die bijna een hernia krijgen van het krom staan. (zie de foto's)

voor de jonge meiden hebben we een verwenmiddag. Ze knoeien met nagellak, hoe feller, hoe mooier. Lipgloss op, mooie vlecht in het haar en ze voelen zich weer prachtig. Ook hier is het contact maken zo belangrijk. Wat ook erg belangrijk is, is het bewaken van de tasjes met make-up. Wat dat betreft is het roofgoed.
Een meisje kan niet besluiten welke kleur ze wil, en heeft nagellak opgedaan, er weer af gehaald en weer een andere kleur opgedaan. tot 5 keer toe, denk ik. Ha, ha, een echte meid:)

's avonds hebben we lekker vrij en we liggen allemaal redelijk vroeg in ons bed.

Het einde nadert alweer!! Raar idee dat we hier al bijna een week zijn. Dit mag  voor mijn gevoel (Bea) nog lang niet afgelopen zijn, maar tegelijkertijd begint het gemis van thuis ook.

knuffel, knuffel voor allen die deze willen ontvangen (hier wordt trouwens ook wat afgeknuffeld, ha ha)