vanuit de gang:)

26 februari 2017 - Mytilini, Griekenland

Goedemorgen allemaal,

we zijn er!! Vrijdagnacht om 2 uur vertrokken, Hessel opgepikt vanuit Apeldoorn en om 5 uur ingecheckt op Schiphol. Het avontuur kon beginnen. Wat een gedoe daar bij het inchecken. koffers open, alles eruit, schoenen uit...........Maar alles was oke:)
We vertrokken toen de zon opkwam, wat een adembenemend gezicht. Ook de bergen boven Duitsland en Zwitserland waren een prachtig plaatje. Zie de foto's.
Op Athene moesten we 3 uur wachten voordat we door konden reizen naar Lesbos. Dus geprobeerd een tukkie te doen.
We werden met een bus vervoerd naar de andere kant van het vliegveld en we begrijpen nu ook waarom......hier stonden de vliegtuigen met propellers. Ha ha, dat staat toch ook niet tussen al die enorme vliegtuigen:) Een korte vlucht over zee volgde, maar het dalen was een bumpy road. Tsjonge jonge, wat een geschud. Ik keek naar de Grieken om me heen, maar die lachten nog vriendelijk, dus het zou er wel bij horen. Het ging inderdaad goed en we kwamen aan op Mytilini airport. Een beetje vergane glorie. Weer in een bus gestapt en in 20 seconden:) stonden we bij de aankomsthal.

Straks verder. Waarom vanuit de gang...nou daar doet de wifi het, ha ha.

1. Rik:
    26 februari 2017
    Lange reis zeg. Goede tijd toegewenst en kijk ernaar uit om meer te lezen en zien! Zegen voor wat jullie daar gaan doen. Liefs Rik
  2. Bea:
    Thank you❤
  3. Marion:
    26 februari 2017
    Ooh dat uitzicht vanuit het vliegtuig (waauw) en de turbulentie bij Lesbos (brr), herkenbaar!!